Veebipoe NOHANGOVERS.EE omanik on Nordista OÜ (registrikood: 12711752) asukohaga Tartu maakond, Tartu linn, Tartu linn, Vinkli tn 2, 50411, tel +372 55562004 ja e-kiri info@nordista.eu. Nohangovers e-poes saate osta külalisena (meie lehel ei ole kasutajakontosid), tellimuse tegemiseks tuleb sisestada andmed mille põhjal saaksime kauba Teieni toimetada. Pakiautomaadi teenust kasutades on kõige olulisem sisestada mobiiltelefoni number mida igapäevaselt kasutate. Ostu sooritamisel klient kinnitab ja annab nõusoleku, et on läbi lugenud, tutvunud ja nõustunud ostutingimustega. E-poes on võimalik tasuda – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Visa / MasterCard)

Nordista OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Nordista edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS’ile.

Toodete valimine

Valige endale meelepärane toode. Tootele klikkides avaneb selle detailvaade, kus saate vaadata toote pilte, lugeda lisainfot ning määrata soovitud kogust. Kui toode sobib ja soovitud kogus on valitud, siis klikkige nuppu „Lisa korvi“.2. Ekraani paremas ülanurgas näete oma ostukorvi toodete kogust. Selleks, et vaadata ostukorvi sisu lähemalt, klikkige ekraani paremas ülanurgas ostukorvi ikoonile „Vaata ostukorvi“.3. Kui soovid tellida rohkem tooteid, jätkake toodete valimist. Iga toote puhul, mida soovite osta määrake sobiv koguse number ja vajutage toote juures asuvale ikoonile „Lisa korvi“.1. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal üleval nurgas olevale “ostukorvi” ikoonile klikkides.
Kui olete kõik soovitud tooted välja valinud, vajutage ikoonile „Vaata ostukorvi“ ning teile kuvatakse Ostukorvi detailne sisu.
Toote eemaldamiseks ostukärust vajutage toote real asuvale X märgile (kollane rist; või vähendage kogus nullini). Seejärel toode eemaldatakse ostukorvist ja automaatselt uuendatakse Ostukorvi sisu.
Kui soovite ostukorvis oleva kauba kogust muuta, vajutage kauba järel oleval koguse juures olevat „+“ või „-„ märki.

Tellimuse andmete sisestamine

Kui tellimus on lõplik, sooritage Ostukorvi all järgnevalt kirjeldatud 3 sammu: 1. Täitke ankeet enda isikuandmete kohta. Väljade täitmise õigsuse eest on vastutus ainult teil. Tasub silmas pidada, et arve saaja ning kauba saatmise aadressid võivad olla erinevad.Valige kauba kättesaamise viis. Selleks, et saaksite tellimuse kinnitada, on vaja määrata tellimuse kättesaamise viis. Valida on Omniva või Itella SmartPosti pakiautomaati vahel . Rippmenüüst saate valida asukoha, kust soovite kauba kätte saada. Saatmise hinnad on kuvatud valiku taga.Palun sisestage kindlasti oma mobiiltelefoni number, sest tarnijad ei tunnista lauatelefoni. Tarnija saadab vastava meili kui pakk on saabunud teie poolt valitud sihtkohta.Vajadusel saate sisestada lisainfot tarne või kaupadega seotud küsimuste korral. Valige makseviis. Tasuda on võimalik läbi pangalinkide.Tellimuse kinnitamiseks tutvuge meie e-poe privaatsuspoliitika tingimustega. Kui olete privaatsustingimustega nõus, siis märkige „linnukene“ rea „Olen lugenud veebilehe müügitingimusi ja nõustun nendega“ ette.Juhul, kui peaks süsteem jääma ootele või laadima kauemaks siis võib vajutada tellimuselehel “refresh” nuppu lehekülje uuesti laadimiseks. Lehekülg värskendab ennast ja te saate jätkata tellimuse täitmist.

Kupongide kasutamine

Kuponge on võimalik kasutada veebipoes sisestades neid ostukorvis/kassa lehel. Kuponge on võimalik saada läbi erinevate turunduslike kanalite (sh facebook, email, google). Sooduskoodide kasutamisel arvutatakse saadud soodustus automaatselt lõpparvest maha. Kupongide kasutamise tingimused ja kuupäeva vahemikud on esitatud turunduskanalite vahendusel ning pärast seda, kui olete ostukorvi/kassa lehele kupongi sisestanud.

Tasumine pangalingiga

Pangalingiga maksmiseks klikkige oma kodupanga logol ning teid suunatakse internetipanga lehele, kus teid ootab eeltäidetud maksekorraldus. Veenduge, et summa on õige ning kinnitage tehing. Seejärel ärge unustage klikkimast nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” – ainult nii saabub koheselt meie süsteemi teade selle kohta, et olete makse edukalt sooritanud.Makseid võetakse vastu eurodes. Tasub tähele panna, et läbi Maksekeskuse tehtud tehingud arveldatakse eurodes ning ka klientide kontodelt läheb maha ostusumma eurodes.
Pangaandmed sisestate otse panka või Pankade Kaardikeskuse süsteemi. Teie pangakonto ja maksega seonduvat info ei salvestata, andmete edastamisel kasutatakse turvatud SSL ühendust.Tellimuse täitmist alustatakse peale makse laekumist meie arveldusarvele.

Kohaletoimetamine

Kaup saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Tellitud kauba väljastame teie poolt valitud Itella või Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadi või postkontori valiku saate teha kaupa ostes. Kaup jõuab teieni 2-5 tööpäeva jooksul peale raha laekumist. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe nädala jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@nordista.eu või helistada telefonil: +372 5111479. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale toote summaga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Ostuga seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (info@nordista.eu). Järelevalveasutus on Tarbijakaitse (info@ttja.ee).

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes ostetud toode tagastada 14 päeva jooksul. Kauba tagastamiseks tuleb saata kiri e-posti aadressile info@nordista.eu. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Vale või defektiga kauba eest kantakse raha tagasi kliendi pangakontole, millega teostati ost woolli.ee veebipoest. Tagasimaksed toimuvad hiljemalt 14 päeva jooksul. Sularahaga soetatud toodete puhul toimub tagasimaksmine suusõnalise kokkuleppe alusel, mille puhul vormistatakse tagastamise dokument, mille allkirjastavad nii ostja kui veebipood. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.